måndag 4 oktober 2010

Alicepanik*










Andnöden slog till...shoppingådran började pulsera.
Igår när jag var och köpte ett anteckningsblock på Lagerhouse och precis skulle gå därifrån så var det som att jag drogs till nyhetsbordet av nån konstig kraft...Alice kraften.
Ögonen blev stora som tefat och jag fick ont i magen eftersom jag är fattig denna månaden och framför mig ligger ett helt bord fullt med söta små underbara fat, tyger, kuddar med "Alice i underlandet" motiv* <3 Så fort nästa lön kommer så vet ni vart ni hittar mig*

I Helgen var jag på mitt första knytkalas* (tror inte jag varit på nåt iallafall)
Hos Annas syster och det var otroligt trevligt och GOTT*
Precis allt som fanns på bordet var gjort i himlen!! och chokladtårtan var som en explosion för smaklökarna...lovely*
Vi sjöng sing star och gick sedan ut till "Trädgårn", men det var en riktig besvikelse...Så det stället går jag bara till när dom har bra spelningar. Har ju trotts allt sett ett par grymma spelningar där* (Underoth, Danko jones, Turbonegro)
Men som club failar det stort för min del. bara tråkiga dansgolv och tråkiga kids...såg inte en enda intressant människa! Men jag och Anna stannade kvar och utnyttjade vårt betalda inträde medans dom andra gav upp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar