tisdag 19 oktober 2010

Bilder

Nya foton på* fotobloggen *

Helgen var superfin med fotande nere vid Lindholmen med Stefan, Finbesök av Katty som kom med solsken och God soppa*

Idag var jag på Bio och såg Machete! Grymt bra film..En äkta Rodriguez film, man blir inte besviken.

Imorgon ska jag få starthjälp i fotolabbet vilket jag behöver...det var mer än 3 år sen jag stod i labbet och har tappat nästan all kunskap! fy mig.
Till helgen ska jag stå mer där nere i mörkret...och drömma mig bort till löningen!
Har redan planerat in vad lönen ska gå till...dock behövligheter som en Vinterjacka och regnställ.

En sak till...på jobbet har vi jackor gjorda av sälpäls och av färgen att döma så är det klubbade sälungar. Ush ja vägrade ta i dom.
Blir äcklad och mår illa av tanken att dom finns i byggnaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar